Hallo. Na het lezen van de forums en de sticky in dit forum heb ik besloten om de koppelingsmod te gaan doen om het startprobleem op te lossen dat ik heb met mijn motor. Bij alles wat meer is dan een langzame, constante start, slipt de koppeling, voelt het vreselijk aan en maakt het een vreselijk geluid. Maar slipt niet op enig ander moment van het rijden. Ik heb gelezen dat andere mensen het probleem hebben, maar niet echt oplossingen zijn voorgesteld. Dus ik ben vanavond begonnen met het strippen van mijn koppeling en ben begonnen met het inspecteren van mijn koppelingsplaten.
Mijn bevindingen zijn dat de koppelingsplaten 0,2 mm onder de bruikbare limiet liggen. 2,4 is de limiet, 2,6 is de meting. Zou u deze vervangen, wat is de meting van de aandrijfplaat op een nieuwe plaat? Hoe worden de EBC-kits beoordeeld of is het het beste om voor de originele te gaan?
Mijn andere observatie was dat mijn koppelingsveren over de bruikbare limiet liggen. Zou dit het probleem kunnen veroorzaken dat ik ervaar?
En tot slot, heb ik gelijk als ik zeg dat de mod het boren van de gaten op de mand en het veranderen van de relevante ring voor de 750cc variant moet zijn?
Elke input wordt gewaardeerd.
Bedankt
Mijn bevindingen zijn dat de koppelingsplaten 0,2 mm onder de bruikbare limiet liggen. 2,4 is de limiet, 2,6 is de meting. Zou u deze vervangen, wat is de meting van de aandrijfplaat op een nieuwe plaat? Hoe worden de EBC-kits beoordeeld of is het het beste om voor de originele te gaan?
Mijn andere observatie was dat mijn koppelingsveren over de bruikbare limiet liggen. Zou dit het probleem kunnen veroorzaken dat ik ervaar?
En tot slot, heb ik gelijk als ik zeg dat de mod het boren van de gaten op de mand en het veranderen van de relevante ring voor de 750cc variant moet zijn?
Elke input wordt gewaardeerd.
Bedankt