Suzuki GSX-R Motorcycle Forums Gixxer.com banner

1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter #1
Hola, ¿alguien sabe el recorrido de las suspensiones de la GSXR1000 k1 k2? creo que la delantera es 130mm, la trasera no lo sé.

Hello, does anyone know the route of the suspensions of the GSXR1000 k1 k2? I think the front is 130mm, the rear I don't know.

·
You should listen to me. No, seriously, listen to
7,958 Posts
"route of the suspensions"?
If you mean the stroke, the closest I can find at the moment is the Ohlins FG311 at the front, 120 mm, and the SU148 at the rear, 74 mm. The front is actually K3/K4 but all of their listed GSX-R fronts are the same.

·
Registered
292 Posts
He is asking how much suspension travel is on the K1/2 GSXR 1000. He found somewhere it's 130mm for the forks but nothing about the rear.

·
You should listen to me. No, seriously, listen to
7,958 Posts
The correct Ohlins front fork for K1/K2 1000 is the FG 321 and it's stroke is 120 mm. This also says 120 mm. So I gather he wants the rear travel at the axle? Maybe it's in some specs somewhere or someone here can measure it. An issue is what bottoms out first, the shock or the spring. It's probably the shock but without having one in front of me I don't know.

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter #7
[CITA = "BillV, publicación: 9584444, miembro: 108334"]
La horquilla delantera Ohlins correcta para K1 / K2 1000 es la FG 321 y su carrera es de 120 mm. Esto también dice 120 mm. ¿Entonces supongo que quiere el viaje trasero en el eje? Tal vez está en algunas especificaciones en alguna parte o alguien aquí puede medirlo. Un problema es lo que toca primero, el choque o la primavera. Probablemente sea la sorpresa, pero sin tener uno delante de mí, no lo sé.
[/ CITAR]

Have if I explain. Ohlins suspension NO. The front suspension is Kayaba and it is 125mm working length. What is rear shock absorber or rear suspension working length?

Attachments

·
Registered
439 Posts
From the K1 / K2 Service manual it states the following.

" Front fork stroke 120mm "

" Rear wheel travel 130mm"

The 130mm rear wheel travel, would be measured at the rear axle centerline, not the shock stroke obviously...

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter #9
[QUOTE = "SSGSXR, publicación: 9584473, miembro: 23130"]
Del manual de servicio de K1 / K2 dice lo siguiente.

" Horquilla delantera carrera 120mm "

" Recorrido de la rueda trasera 130 mm "

El recorrido de la rueda trasera de 130 mm se mediría en la línea central del eje trasero, no la carrera de choque obviamente ...
[/ CITAR]

Gracias.

1 - 9 of 9 Posts