Suzuki GSX-R Motorcycle Forums Gixxer.com banner
1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
12 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Buen grupo busco su ayuda ya que soy de Colombia y acá no hay mucho interés en esto. El problema es que tengo un power commander 3 con módulo de encendido y me enciende con luz roja, lo confirmo y los 2 módulos se actualizan a la última versión todos bn conectados lo cual podría ser el error muchas gracias por sus respuestas perdón por mi inglés soy de colombia y uso un traductor

Attachments

·
Registered
12 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Good group I seek your help since I am from Colombia and here there is not much interest in this. The problem is that I have a power commander 3 with an ignition module and he turns me on with a red light, I confirmed and the 2 modules are updated to the latest version all bn connected which could be the error thank you very much for your answers sorry for my English I am from Colombia and I use a translator

·
Registered
12 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Amigo, soy de Colombia y aquí no hay apoyo. Les envié un correo hace 4 días y no han respondido

·
Premium Member
73,371 Posts
The red FI light could be from a few things. You need to put the bike in dealer mode and lt us know what code the ECU is throwing.

·
Registered
12 Posts
Discussion Starter · #6 ·
No es la moto la que nos da luz roja, es el módulo de encendido que está en luz roja, enciendo la moto y sigue luz roja y debe ser verde

1 - 6 of 6 Posts