Suzuki GSX-R Motorcycle Forums Gixxer.com banner
1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
Joined
·
1,145 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Yeah it's been listed several time in a row, oh well.
 

·
Registered
Joined
·
9,633 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Yeah oh well
Why do people cry repost all the time
Not knocking silvergixxer03 but...
Silly to me
 

·
Registered
Joined
·
1,588 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Repost = freepost
 

·
Registered
Joined
·
9,633 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Repost = freepost
Noticed your sig
PM R.U. Sirius
He has a sig you can use
 

·
Registered
Joined
·
3,779 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

never saw that.... i'm glad i never saw it before that's some fucked up shit right there.
 

·
Registered
Joined
·
1,145 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Re: I\'ve got a purdy bike for you

You got to give it to him for the all out detail and cash involvement. It would help if it was done with some taste though. Just my opinion.
 

·
Registered
Joined
·
3,909 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

If you can't over do it, don't do it.
 

·
Shaved Leg Hippie
Joined
·
124,243 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

All the chrome and white rims?
And is he going to sell the pants with the bike?
 

·
Registered
Joined
·
126 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Yuck!!!!! Why do people ruin perfectly good sportbikes??
AHHHHHHHH!!!!!!!
 

·
PM me for Brotection
Joined
·
57,513 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Bling frickety bling


I kinda like the decals though, with the pictures of the bike as a background instead of a solid color.

Some of the little details are kinda cool too, like the gixxer logo cut into the exhaust hanger.
 

·
Registered
Joined
·
16 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

damn right....all that shit and no undertail or eliminator????????????WTF???? and wasup with the pants and helmet?...If your gonna get a chic to take a flic by your bike make em some good ones....a freakin bathing suit or somthing....
 

·
Registered
Joined
·
89 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

nice tire dressing , i guess i will start doing that on mine as well ............... He has never been down with it on there so why should we . that is the most hideous thing i have seen in a while
 

·
Registered
Joined
·
1,827 Posts
Re: I\'ve got a purdy bike for you

Yeah oh well
Why do people cry repost all the time
Not knocking silvergixxer03 but...
Silly to me
I'm not one to cry out repost usually. This thread is an exception... I've seen that ebay auction so many times that I'm starting to dream about it...
 
1 - 20 of 25 Posts
Top