Suzuki GSX-R Motorcycle Forums Gixxer.com banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Premium Member
Joined
·
26,775 Posts
Discussion Starter · #1 ·
What ya'll think about a big BBQ on Saturday after racing?? I'll bring some snow crabs and butter and a few other things (clams??). Maybe some pulled pork???

Holla back.

njracer
 

·
Registered
Joined
·
4,361 Posts
I usually pull my own pork
but thanks for thinking of us.
 

·
Registered
Joined
·
4,361 Posts
I will try to hangout for a bit as long as the wife lets me come out and play.
Bring her up with you. If she gets bored she can go to the casino with my wife for awhile. I figure my wife will last about an hour before she gets bored with the racing and wants to go to the casino.
 

·
Registered
Joined
·
2,190 Posts
I will try to hangout for a bit as long as the wife lets me come out and play.
I heard it was bad, bad to eat the BBQ...Something about # of trips to the shitter...


Your beginning to sound alot like EV...


Hi my name is Bmann29 and I am...


Sorry bro but I had to do it...


Did darwin send you your award yet...?
 

·
Registered
Joined
·
2,190 Posts
LOL I always told myself I would never be whipped but dammit here I am taking orders from the wife. Hey at least she cooks and cleans!


 

·
Registered
Joined
·
2,190 Posts
I'll be going down with the wife as well. (unless its gonna rain all weekend).

WIFE...
when did that happen...
 

·
Registered
Joined
·
4,361 Posts
I'll be going down with the wife as well. (unless its gonna rain all weekend).

WIFE...
when did that happen...
He's just practicing so he won't get in trouble later.
Bmann29 needs to forward a copy of that magazine to him now so he can start his training early.
 

·
Premium Member
Joined
·
26,775 Posts
Discussion Starter · #18 ·
hmmmm..... i might just have to come over to summit this weekend!! can someone pm me some directions?
Go east.....stop before ya hit da coast!!!

Map quest it ya fool.
 

·
Registered
Joined
·
1,447 Posts
hmmmm..... i might just have to come over to summit this weekend!! can someone pm me some directions?
Go east.....stop before ya hit da coast!!!

Map quest it ya fool.
i am lazy...... i dont wanna


how late will the track be open on friday? it will late when i get there......... real late

just pm me some directions

nj



 

·
Premium Member
Joined
·
26,775 Posts
Discussion Starter · #20 ·
hmmmm..... i might just have to come over to summit this weekend!! can someone pm me some directions?
Go east.....stop before ya hit da coast!!!

Map quest it ya fool.
i am lazy...... i dont wanna


how late will the track be open on friday? it will late when i get there......... real late

just pm me some directions

nj



Track will be open all night on Friday....gates open at 6:30 on Thursday and stay open.

BTW....would you like a new name???


Blueboy??
 
1 - 20 of 24 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top