Suzuki GSX-R Motorcycle Forums Gixxer.com banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
136 Posts
I love the all black! Just watch out for those leaves...
 

·
Registered
Joined
·
5,670 Posts
looks good. :thumbup

kinda refreshing to see some stock bikes once in a while.
 

·
Registered
Joined
·
136 Posts
the only reason you put pics up is because i put pics of my bike up today!!! lol j/k... man i love the all black... thats the 600 that that guy lowerd and had painted all black and got the 600 and the R airbrushed right?? i didnt know he was in topuka.... i used to live there.. i went to topuka high when i lived there...
 

·
Premium Member
Joined
·
317 Posts
Discussion Starter · #12 ·
timyates519 said:
Hmmm. what Icon helmets are those? Do they have them in blue/white?
Mine the red one is an Icon Mainframe I believe.

Check out the Icon website, I'm sure you can find something that you like!

-ANdrew
 

·
Premium Member
Joined
·
317 Posts
Discussion Starter · #13 ·
RSKtakR said:
the only reason you put pics up is because i put pics of my bike up today!!! lol j/k... man i love the all black... thats the 600 that that guy lowerd and had painted all black and got the 600 and the R airbrushed right?? i didnt know he was in topuka.... i used to live there.. i went to topuka high when i lived there...
yup, same bike!

Thats cool you lived in Topeka, I went to Seaman.

-Andrew
 

·
Registered
Joined
·
388 Posts
That black helmet on the ground is the Icon Domain. I have the same exact helmet and I looooooooove it. The only complaint is sometimes I get a little air on the eyes riding on a cool night. But it's not too bad. I live in Massachusetts so it's getting pretty cold here at night now.
 

·
Registered
Joined
·
1,340 Posts
i've always wanted to see what my bike would look like with painted rear pegs and red rim tape. now i know :D looks good
 

·
Premium Member
Joined
·
317 Posts
Discussion Starter · #18 ·
flzrider said:
Sharp pics! :)

What do you guys have for your rear fender delete?
Also, where did you get your rim tape?

-Gio
Just some L brackets from the parts store.

Also, just go to like autozone and get some pinstriping, its only a few bucks.

-Andrew
 

·
Premium Member
Joined
·
317 Posts
Discussion Starter · #19 ·
IgNiTe600 said:
i've always wanted to see what my bike would look like with painted rear pegs and red rim tape. now i know :D looks good
Thanks, btw powdercoat my friend not paint ;)

-Andrew
 
1 - 19 of 19 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top